بخش خدمات پس از فروش شرکت آریان بسپار فن علاوه بر تسهیل و پیگیری خدمات پس از فروش مرسوم شرکت KMB به عنوان یک شرکت مشتری مدار اروپایی، از زمان قطعیت خرید مشتری، فعالیت مشاورهای و نظارتی خود با تیم اجرایی مشتریان جهت برنامهریزی به موقع الزامات نصب و راهاندازی را آغاز مینماید و در حین راهاندازی، تولید و بهرهبرداری همچنان در کنار مشتریان به منظور سهولت در تأمین قطعات یدکی و در صورت نیاز حضور تکنسینهای متخصص خواهد بود.
1.1. تعمیرات
در دوره کارکرد ماشین، تیم خدمات پس از فروش شرکت KMB و ABF Co همواره حامی مشتریان خود بوده و سعی در ارائه بهترین راهحلها در بخش خدمات نسبت به تأمین نیازمندیهای مشتریان خود دارد. در این بخش کلیه خدمات به دو شکل ذیل انجام میگیرد:
- امکان پشتیبانی و ارائه خدمات در محل توسط تیمی از متخصصین داخلی و خارجی در زمینههای برق، مکانیک، نرمافزار و فرآیند،
- استفاده از سرویس عیبیابی از راهدور در بستر اینترنت و همچنین تعیین تنظیمات مطلوب از طریق مشاورههای تلفنی یا سرویس ایمیل.
2.1. تکمیل آموزش
پس از آموزش در حین راهاندازی خطوط در مواردی خاص، مشتریان نیاز به آموزش تکمیلی برای پرسنل تولید خود احساس مینمایند؛ شرکت ABF Co. در این خصوص نسبت به نوع آموزش لازم از متخصصین KMB جهت ارائه آموزش دعوت خواهد نمود. دورههای آموزشی عملی در جهت بهرهبرداری ایمن از ماشین شامل:
- دورههای اپراتوری دستگاه
- دورههای نگهداری و رعایت الزامات دستگاه
- دورههای بهرهبرداری بهینه تجهیزات تکمیلی
- دورههای تخصصی فرمولاسیون و فرآیند اکستروژن
3.1. تسهیل تأمین قطعات یدکی
به جهت کارکرد صحیح و پیوسته دستگاه، یکی از موارد مهم تأمین قطعات اصل با ضمانت شرکت KMB میباشد. شرکت ABF Co همواره سعی در تسهیل مسیر دسترسی به قطعات یدکی اصلی شرکت KMB دارد.